Правила U-club

1. Зустрічі клубу
• Всі зустрічі проводяться в форматі групової взаємодії, тому максимальний розмір групи - 20-30 людей, потім можна записатися в лист черги і якщо набирається група на 20 людей, то ця тема може бути повторена, але дата проведення повторного заняття вирішується організаторами.
• Обов'язкова реєстрація на зустрічі і обмежена кількість місць, оскільки ми як організатори маємо розрахувати програму на кількість учасників та забезпечити якісне проведення зустрічі.
• Усі зустрічі мають обов'язкову частину знайомства групи фасилітаційними методами та рефлексію після зустрічі.
• У кожного учасника клубу є особистий менеджер, який допомагає координувати всі питання взаємодії в клубі.
• Кожен учасник клубу проходить анкетування та співбесіди перед вступом до клубу, результатом якого є заповнення даних профілю кожного учасника.
• Кожен учасник має право відвідати кожну зустріч, вказану в розкладі зустрічей в клубі за умови попередньої реєстрації на цю зустріч та наявності вільних місць щодо участі в цій зустрічі.
• Після реєстрації на зустріч просимо учасника повідомити адміністрацію клубу про відміну своєї участі в зустрічі хоча б за 24 години до зустрічі.
• Зустрічі клубу будуть проводитися як онлайн, так і офлайн, тривалість офіційної частини однієї зустрічі 1-2 годин.
• Графік зустрічей буде розміщуватися на сайті клубу та анонсуватись у телеграм каналі.
• Подіїі бувають відкриті, закриті і додаткові. До відкритих подій можуть бути залучені гості клубу за попередньої реєстрації, закриті події виключно для учасників клубу. Також є додаткові події, на які можна долучитися як учасникам, так і не учасниками клубу, але всі додаткові події оплачуються додатково і окремо.
• Клуб залишає за собою право перенести зустріч, при цьому попередньо проінформувавши зареєстрованних учасників.
• Умови участі в клубі передбачають, що кожний учасник клубу надає згоду на проведення відеозйомки адміністрацією клубу учасника та організаторів клубу. Учасник дає згоду на використання фото-, відео-матеріалів з зображенням учасника для рекламування та просування послуг клубу, в тому числі – в мережі інтернет, соціальних мережах. У випадку незгоди учасник письмово повідомляє про виключення з даного пункту.

2. Конфіденційність
• Кожна зустріч є унікальною і ґрунтується на взаємодії та інтерактивності, тому записів зустрічей не буде, якщо інше рішення не буде прийнято організаторами.
• Записи зустрічей учасниками зустрічей також суворо заборонені та будуть розглядатися як порушення правил конфіденційності і тягнути за собою відповідальність.
• Учасник дає згоду на обробку своїх персональних даних та інших відомостей про себе, (в тому числі фото і відео) відповідно до політики конфіденційності та обробки особистих даних.
• Учасники не мають права розголошувати жодні дані про інших учасників клубу.
• Якщо учасники вирішать організувати комерційну або інтелектуальну взаємодію, направлену на залучення інших учасників клубу, то така взаємодія має бути погоджена з організаторами клубу.
• Просування, реклама та інші комерційна активність щодо учасників клубу без погодження з організаторами клубу заборонена.

3. Оплата
• Оплата здійснюється помісячно.
• Якщо реєстрація здійснилася пізніше 15-го числа поточного місяця, за перший поточний місяць нараховується лише 50% оплати, у всіх інших випадках - оплата в повному обсязі.
• Перша оплата має бути внесена до початку участі в клубу. Всі наступні оплати мають вноситися на початку місяця наперед, до 5го числа.

4. Виключення з клубу
• До ключових цінностей клубу відносяться довіра та розвиток, взаємодія та взаємоповага, тому адміністрація клубу залишає за собою право виключення учасника з клубу за умови порушення учасником правил клубу, цінностей клубу або наявності скарг інших учасників щодо некоректної поведінки учасника.
• При порушенні учасником попереднього пункту оплата за участь у клубі не повертається.
• Якщо клуб порушує домовленості, учасник може розірвати договір, припинивши участь шляхом припинення наступної оплати.